1 Buch 

Wissenschaftliche Literaturcognitive linguisticsPädagogik

Eine Auswahl unserer Fachbücher

Falls bei Ihnen die Veröffentlichung der Dissertation, Habilitation oder Masterarbeit ansteht, kontaktieren Sie uns jederzeit gern.








Chinese University Students’ Test-taking Motivation, Metacognitive Awareness, and Test Performance in EFL Listening (Doktorarbeit)Zum Shop

Chinese University Students’ Test-taking Motivation, Metacognitive Awareness, and Test Performance in EFL Listening

LINGUA – Fremdsprachenunterricht in Forschung und Praxis

This book builds on the expectancy-value of test taking motivation framework, going beyond merely ascertaining whether test taking motivation-related variables have direct effects on listening test performance as measured by listening test score in College English Band 4 (CET-4) listening testing context in China. Rather, what is of great interest is to determine…

Angewandte LinguistikApplied linguisticsEducationEnglish as a foreign language EFLFremdsprachenunterrichtHörverstehenL2 listening comprehensionListening influencing factorsListening metacognitionListening test performanceMetakognitionMixed MethodMixed method approachMotivationPrüfungsleistungTest-taking motivation