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Ihre Dissertation im Verlag Dr. Kovač
Seit 35 Jahren Dissertationen: Verlag Dr. Kovač

»Electronic Commerce, Marketing & Finance«

Hrsg.: Prof. Dr. Bernd Skiera

ISSN 2193-7036 | 9 lieferbare Titel | 9 eBooks

  (Doktorarbeit): Creating Insights in Large Markets

Creating Insights in Large Markets

- in englischer Sprache -

Band 9, Hamburg 2017, ISBN 3-8300-9536-8

Today, firms face large and complex markets, in which they must make strategic and tactic decisions. However, their ability to make informed decisions is limited. First, they lack access [...]

Asymmetric Competition, Big Data, Cannibalization, Competitive Analysis, Competitive Market Structure, Consideration Sets, Marketing, New Product Success, Online Consumer Search, Overlapping Clustering, Price-Comparison Sites, Source of Market Share, Viasualization and Mapping

 

  (Dissertation): Product Return Management in Online Retailing

Product Return Management in Online Retailing

- in englischer Sprache -

Band 8, Hamburg 2017, ISBN 3-8300-9401-9

Online retailers are challenged by high return rates and the associated return costs. At the same time, they do not know whether their efforts should end with policy formulation, or if [...]

Customer Management, E-Commerce, Online-Werbung, Online Marketing, Online Retailing, Product Returns, Retailing, Return Management, Return Rates, Returns

 

  (Dissertation): Pricing Instruments and Consumer Preferences

Pricing Instruments and Consumer Preferences

- in englischer Sprache -

Band 7, Hamburg 2015, ISBN 3-8300-8491-9

Diese Abhandlung richtet sich vor allem an Pricingmanager, die in ihrer Arbeit maßgeblich an der Preisgestaltung für Produkte und Services in „Business to Consumer“-Industrien beteiligt [...]

Advance Payment Systems, Bedeutungsgewichte, Behavioral Pricing, Consumer Behavior, E-Commerce, Marketing, Präferenzmessung, Pricing, Time-Variable Pricing Plans

 

  (Doktorarbeit): Why Investors and Analysts Should Care About Customer Metrics and Marketing Managers About Firm Values

Why Investors and Analysts Should Care About Customer Metrics and Marketing Managers About Firm Values

Band 6, Hamburg 2015, ISBN 3-8300-8220-7

Sowohl Investoren und Analysten als auch Marketing-Manager durchlaufen gerade eine schwierige Zeit — und auf den ersten Blick scheinen die Herausforderungen, vor denen Vertreter beider [...]

Analyst, Customer Metric, E-Commerce, Financial Performance, Firm Value, Investor, Marketing Manager, Wirtschaftswissenschaft

 

  (Doktorarbeit): Adoption of Innovative Technologies

Adoption of Innovative Technologies

Do Technology Perceptions Influence Product Choice Behavior?

Band 5, Hamburg 2014, ISBN 3-8300-7578-2

Die Entwicklung und Markteinführung von neuen Produkten ist maßgeblich für das Wachstum sowie eine langfristige Wertschöpfung eines Unternehmens verantwortlich und gehören darum sowohl im [...]

Absatz, Choice-Based Conjoint Analysis, Cloud Computing, Discrete Choice Modeling, E-Commerce, Empirical Research, Grid Computing, Informationsmanagement, Innovative Technologies, Marketing, New Products, Online Communities, Online Marketing, Product Innovation, Technology Acceptance Model, Technology Adoption, Web Desktop, Wirtschaftsinformatik

 

  (Dissertation): Cloud Pricing and Management

Cloud Pricing and Management

Band 4, Hamburg 2013, ISBN 3-8300-6915-4

Cloud Computing ist nicht nur eine Technologie, sondern auch sehr stark wachsender Markt. Mit Cloud Computing werden Rechenressourcen zu einer flexiblen, stundenweise abrechenbaren [...]

Choice-Based-Conjoint, Cloud Adoption, Cloud Computing, Cloud Management, Cloud Pricing, E-Commerce, Innovation Diffusion Model, Innovationsmanagement, Marketing, Pricing, Technologieakzeptanz, Technology Acceptance Model, Wirtschaftsinformatik

 

  (Doktorarbeit): Marketing: Value Creation or Value Destruction?

Marketing: Value Creation or Value Destruction?

Band 3, Hamburg 2013, ISBN 3-8300-6812-3

Vor zehn Jahren hatte Marketing einen großen Einfluss und einen ebenso hohen Stellenwert in Unternehmen. Über die letzten Jahre hat Marketing allerdings diesen Stellenwert und die [...]

Accountability, Advertising, E-Commerce, Event Study, Finance, Marketing, Product Innovation Management, Value Creation, Wirtschaftswissenschaft

 

  (Doktorarbeit): Optimal Search Engine Marketing

Optimal Search Engine Marketing

Band 2, Hamburg 2012, ISBN 3-8300-6412-8

This book focuses on search engine marketing (also called paid or sponsored search), which has grown into a multibillion-dollar business that attracts $1 of every $2 spent on online [...]

Betriebswirtschaftslehre, E-Commerce, Internet Marketing, Marketing, Online-Werbung, Online Marketing, Paid Search, Sponsored Search, Suchmaschinenmarketing, Wirtschaftsinformatik, Wirtschaftswissenschaft

 

  (Dissertation): Customer Acquisition and Value Management

Customer Acquisition and Value Management

Band 1, Hamburg 2012, ISBN 3-8300-6285-0

Die Idee, den Erfolg von Marketing-Aktivitäten anhand ihres Beitrags zum Unternehmenserfolg zu messen, gewinnt in der Wissenschaft ebenso wie in der unternehmerischen Praxis zunehmend an [...]

Affiliate Marketing, Betriebswirtschaftslehre, Customer Equity, Customer Lifetime Value, E-Commerce, Empfehlungsmechanismen, Kundengeschäft, Kundenlebenswert, Marketing, Nicht-Kundengeschäft, Online Marketing, Performance Marketing, Soziale Netzwerke, Unternehmensbewertung, Virales Marketing

 


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